Kihniön seurakunna kastemalja

Kerhot ja piirit aikuisille

IKÄIHMISTEN KERHO

Ikäihmisten kerho kokoontuu joka toinen tiistai klo 12.00-14.00 seurakuntatalon salissa. Kerhossa keskustellaan, kahvitellaan, luetaan Raamattua, puhutaan päivän polttavista aiheista, veisataan virsiä ja tavataan tuttuja. Joskus saamme kerhoon myös vierailijan eri elämänaloista. Kaksi kertaa vuodessa (keväällä ja syksyllä) teemme retkiä eri kohteisiin.

DIAKONIAPIIRI

Diakoniapiiri kokoontuu joka toinen tiistai klo: 12.00-14.00 diakoniatoimistossa. Diakoniapiirissä jutellaan ajankohtaisista asioista ja hiljennytään sanan äärellä. Diakoniapiirin tarkoituksena on myös toimia eri tavoin mukana seurakunnan diakoniatyössä.

KÄSITYÖKERHO

Käsityökerho aikuisille tiistaisin klo 15-16.30 seurakuntatalolla olokolossa. Tehdään yhdessä käsitöitä erilaisiin hyväntekeväisyystarkoituksiin.

seurakuntasalin seinällä urkupilleistä tehty taideteos