Ota yhteyttä, olemme Sinua varten!

DIAKONIATYÖN VIIKKO-OHJELMA:

• IKÄIHMISTEN KERHO joka toinen tiistai klo: 12.00-14.00 seurakuntatalon salissa. Kerhossa keskustellaan, kahvitellaan, luetaan Raamattua, puhutaan päivän polttavista aiheista, veisataan virsiä ja tavataan tuttuja. Joskus saamme kerhoon myös vierailijan eri elämänaloista. Kaksi kertaa vuodessa (keväällä ja syksyllä) teemme retkiä eri kohteisiin.

• DIAKONIAPIIRI joka toinen tiistai klo: 12.00-14.00 diakoniatoimistossa. Diakoniapiirissä jutellaan ajankohtaisista asioista ja hiljennytään sanan äärellä. Diakoniapiirin tarkoituksena on myös toimia eri tavoin mukana seurakunnan diakoniatyössä.

DIAKONIATYÖN MUU TOIMINTA
Diakoniatyön tarkoituksena on tarjota hengellistä ja aineellista apua ja tukea mahdollisuuksien mukaan kaikille sitä tarvitseville. Diakoniatyö kattaa laajasti elämän eri alueet ja eri ikäryhmät vauvasta vaariin, pyrkien tuottamaan palvelua ja toimintaa mahdollisimman monille, ennen kaikkea yksinäisille ja syrjäytyneille.

OLETKO KIINNOSTUNUT VAPAAEHTOISTYÖSTÄ? Voit ilmoittautua vapaaehtoiseksi tämän linkin kautta

HALUAISITKO MUKAAN SEURAKUNNAN DIAKONIATYÖN TOIMINTOIHIN?

KAIPAAKO LÄHEISESI TAI TUTTAVASI TUKEA?

HALUAISITKO, ETTÄ TYÖNTEKIJÄ POIKKEAA LUONASI TERVEHDYSKÄYNNILLÄ?

Ota rohkeasti yhteyttä!

Samu Turunen

0408049271

Kirkko tarjoaa luottamuksellista keskusteluapua puhelimessa ja verkossa, missä tahansa. Voit ottaa yhteyttä myös omaan seurakuntaasi.

Keskusteluapua eri elämäntilanteisiin

Kirkko antaa apua elämän kriiseihin. Apua saa sekä käytännöllisten asioiden hoidossa että henkisessä selviämisessä.

Suru, kriisi

Kynttelikkö