Perhejuhlat ja hautajaiset

Perhejuhlat voivat olla ilon tai surun juhlia. Ne ovat aina tietynlaisia käännekohtia elämässä ja vaikuttavat aina jollain tavoin elämään arjen keskellä. Seurakunta haluaa kannustaa viettämään perhejuhlia ja näin myötäelää arjessa ja juhlassa.

Perhejuhliin liittyy paljon perinteitä, jotka on hyvä pitää voimissaan myös siksi, että ne tukevat meitä elämän käännekohdissa. Seurakunnan työntekijät osaavat neuvoa myös perinteisiin liittyvissä kysymyksissä ja tarvittaessa auttavat juhlien suunnittelussa.

Perhejuhlat

Perhejuhlien järjestämisessä on monta tahoa, joiden kanssa juhlia voidaan suunnitella. Ristiäisiä, häitä, tai kodin siunaamista suunniteltaessa ota yhteys kirkkoherra Samu Turuseen, p. 040 804 9271.

Hautajaiset

Hautajaisten suunnittelussa auttavat niin seurakunta kuin hautaustoimisto. Hautaustoimiston kanssa sovitaan monista käytännönjärjestelyistä. Hautajaisia suunniteltaessa ota yhteys myös kirkkoherranvirastoon, p. 040 804 9270. Kirkkoherranvirasto palvee ma, ke, pe klo 9-12.

Kihniön seurakunta

Kuruntie 14
39820 Kihniö
Puh. 040 804 9270

kihnion.seurakunta@evl.fi

avoinna ma, ke, pe klo 9-12

Ole yhteydessä kirkkoherra Samu Turuseen,
kun haluat varata papin perhejuhlaan,
varata tiloja tai saada vastauksia ristiäisten,
häiden ja muiden perhejuhlien sekä hautajaisten
järjestämiseen liittyviin käytännön pulmiin.