Virkatodistusten ja sukuselvitysten tilaaminen

Kihniön seurakunnan virkatodistusten tekeminen siirtyi vuoden 2021 alusta Tampereen keskusrekisteriin.

Yksityishenkilö tarvitsee tunnistautumiseen verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Palvelua käyttävän yksityiskäyttäjän tulee olla täysi-ikäinen henkilö, jolla on kotikunta Suomessa. Yritys-/yhteisökäyttäjät tarvitsevat organisaatioltaan valtuutuksen, joka tehdään suomi.fi –palvelussa.

Mikäli tilaaminen sähköisen palvelun kautta ei ole mahdollista, voit ottaa yhteyttä tilausasiassa Tampereen aluekeskusrekisteriin puhelimitse ma–pe klo 9.00–15.00 p. 03 2190 700.

Sukututkimustilaukset

Sukututkimus on sukulaisuussuhteiden selvittämistä ja henkilöhistoriallista tutkimusta. Sukututkimuksen tärkeimpiä tietolähteitä ovat seurakuntien kirkonkirjat. Valtaosa seurakunnista on antanut yli sata vuotta vanhat kirkonkirjansa Kansallisarkiston säilytettäväksi.

Sukututkimus on eri asia kuin sukuselvitys, joka tarvitaan esim. perunkirjoitukseen. Lisätietoja sukututkimuksesta löydät Tampereen aluekeskusrekisterin nettisivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tiedot sukututkimukseen tulee tilata kirjallisesti joko

Tietoja luovutetaan ainoastaan kirjallisesti. Sukututkimus on maksullista, hinnastoLinkki avautuu uudessa välilehdessä