Tule mukaan

Seurakunnan toimintaa

Seurakunta tarjoaa toimintaa monen ikäisille. Viereisestä navigaatiosta löydät eri kohderyhmien omat sivut, missä voi tutustua toimintaamme.

Kannattaa ottaa myös seurantaan seurakuntamme Facebook-sivu Kihniön seurakunta ja Instagram-sivu @kihnionsrk. Sieltä näkee ajantasaisia tietoja ja mainoksia toiminnasta. Kihniön seurakunnalla oli kaksi facebook-sivua, mutta toinen on nyt piilotettu, joten löydät helposti virallisen sivun.

Tervetuloa mukaan toimintaan

Kihniö on hieman alle kahdentuhannen jäsenen seurakunta Tampereen hiippakunnan pohjoisosassa. Seinäjoelle on matkaa vajaa sata kilometriä ja Tampereelle hieman enemmän. Paikkakunta on luonnonläheinen ja tarjoaa siten hyvät mahdollisuudet hiljentymiseen. Seurakunta kutsuu siihen lepoon, jonka Jumalan sana tarjoaa. Tässä sanassa Jeesus lausuu: "Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon." (Matt. 11:28)

Kihniön järvien rannoilla on runsaasti kesähuviloita. Sen tähden paikkakunnalla on varsinkin kesäisin paljon myös muualta saapuneita. Seurakunnan tilaisuudet ovat kaikille avoimia. Niissä voimme löytää yhteisen uskon pohjalta rakentuvan yhteyden. "Te ette siis enää ole vieraita ja muukalaisia, vaan kuulutte Jumalan perheeseen, samaan kansaan kuin pyhät. Te olette kiviä siinä rakennuksessa, jonka perustuksena ovat apostolit ja profeetat ja jonka kulmakivenä on itse Kristus Jeesus." (Ef. 2: 19-20)